Saturday, October 25, 2008

~Countdown....

Salam sume..ari ni rasa macam ada sesuatu yang ingin ku coretkan di sini...Apalagi klu bukan bab balik umah..hahaha..La ni aku dah countdown bpe ari lagi bleh balik,mmg semangat r klu bab ni...lebih kurang 22 ari lagi dah boleh balik umah..x sabar rasanye..buat pertama kali aku akan drive balik kelantan..huhu..kuharapkan perjalanan kami berjalan dengan lancar dan selamat pulang kerumah..Insyaallah, 2 orang kwn ku tumpang balik sekali..X da la aku drive sorang2 balik,klu x mmg sedih "gilerr"...ku harap x de pa pe yg berlaku,klu x, tak tau la nak berdepan cam mane dgn keluarga dorang...perkara ni bukan main2..anak2 dara org tue,dah la x kawin lagi...apa pun doakan keselamatan kami sume ye...Insyaallah sume selamat...

Klu cite bab balik mmg la best,tp ada lagi perkara yang perlu dibuat sebelum pulang ke rumah...aaa,klu bab ni mmg tension..Sebab ape?Sebab ada lagi projek yg belum siap,dah la tu kena present depan orang ramai lagi..X faham aku..Apa la yang amazing sangat sampai kena present depan orang ramai..klu gempak x pe la jugak..Tp x pe,kita present je cam mane pun..hahaha...

After presentation week ended, aku perlu hadapi final exammm lagi...final exam yang menyeronokkan bagi kita sume..huhuhu...Wat molek-molek deh...Buat kawan2,sama-sama kita doakan agar berjaya dalam arena kita ini...Insyaallah...

3 comments:

ctzuraida_ahmad said...

hehe... awk pn kire ari nk blik jgk eh.. sme la kte.. haha
.. emm bestnye,nt blik klate zaidah drive.. jgn risau, sy ade,pmberi smgt..hee.. bleh borak ngn sy,cnfrm xngntuk... kte kn klu dh brcakap msti ssh nk brenti... hahha =)

humaira.... said...

oit...mek dah....amboi2...walaupun laptop ku banyak masalah skg...aku tak boleh buangkanya sewenang-wenangnya....ia telah banyak berjasa kepadaku...andai kate aku ikut nasihat mu...bermakna aku telah mensia-siakannya...bak kata pepatah" setelah abis madu sepahnya dibuang"....kesian laptop ku...hehhe:-)

ctzuraida_ahmad said...

hahaha.. marah btul aisyah...
sabar aisyah...haha
haa..aisyah..klu nk buang,buang la kt laut..brgna jgk,bleh jdi tukun tiruan..heheh
zaidah cyg....update la blog...hee =)

About Me