Wednesday, October 22, 2008

~Hari yang mendebarkan...~

ari ni adalah ari yang paling ditunggu2 oleh ku.....hahahaha...ari ni kena present OOP yang selama ni telah bertungkus lumus menyiapkan projek itu walaupun bukannya aku yang buat sume tu...aku rasa best sangat jadi partner kepada Yi Chang sbb aku x payah wat keje...tp sebenarnya dalam masa yang sama dia menyebabkan aku jadi buta OOP...x buta sgt pun sbb lepas tu dia ajar balik..walau apa pun dia antara yang good person gak la...bese lah chinese mesti nak yang perfect...Tapi yang sorang member group aku ni lg la buat aku rasa naik muak tgk muka dia...aku rasa dia pun bukannya wat projek tu..Tapi boleh dia kata aku "blurr" bila aku suh Yi Chang explain...although dia ckp dalam bahasa Cina,apa dia ingat aku x paham ke apa...Nak mengata pun bior la bertempat sikit..dok gitu eh..Tp x pe..jaga budaak tu,ada lori ada bas,ada hari boleh balas...X tau la nak balas camne ek?..Korang bgtau la yee..ok lah..tu je tuk ari ni..x tau nak cite pe lagi..len kali lah plak..adios~

3 comments:

ctzuraida_ahmad said...

haha.. zaidah ni..siap brpantun lg..
ish,yg mne eh bdk tu??hehe

humaira.... said...

mek zaida......wawa...dak makin puitis skag ek...huhu

ctzuraida_ahmad said...

hee.. sy dh tau sape bdk tu.. hehe =)

About Me